Podle generálního ředitele největší tuzemské komerční televize se s ústupem pandemie Češi vrátili k nakupování a maloobchodní řetězce, výrobci elektroniky nebo e-shopy v nebývalé míře utrácejí miliardy za reklamní spoty. „Takhle dobré časy pro prodej televizní reklamy tu už dlouho nebyly,“ říká v rozhovoru pro HN šéf Novy Jan Vlček. Pandemická krize loni přitáhla k obrazovkám víc diváků a ti už u nich zůstali. Televize se tak vezou na vlně nečekané konjunktury. „Televizní trh není v současnosti schopen pojmout víc reklamních investic, než kolik pojímá. Vyprodané jsou vlastně všechny kanály na trhu,“ popisuje.

Poptávka od zadavatelů reklamy je tak silná, že si Nova může dovolit na příští rok zvýšit své reklamní ceníky o 12,5 procenta.  

Vlček, který rozhovory dává jen zřídka, řídí Novu od června 2019 v tandemu s ředitelkou Klárou Brachtlovou. Už deset let je ve firmě zodpovědný za obchod. Nyní má manažerské duo za sebou i první rok fungování s novým vlastníkem, finanční skupinou PPF. Ta Novu, spolu s televizemi v dalších čtyřech východoevropských zemích, získala v rámci nákupu společnosti Central Media Enterprises (CME).

HN: PPF převzala konglomerát televizí CME přesně před rokem. Jaké úkoly od nových vlastníků máte?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se